Пазарът на хранителни добавки през 2014 г.
През 2014г. пазарът на хранителни добавки отбеляза двуцифрен ръст на продажбите в стойност и в брой опаковки спрямо миналата година.
През 2014 г. пазарът нарасна с 15% в стойност и около 10% в опаковки и достигна 227 млн. лв. по цени на рафта в аптеките и 35 мил. опаковки по данни на IMS Health. Тенденцията от години е продажбите на хранителни добавки да бележат по-голям ръст, отколкото тези на лекарствата. Непрекъснатите инвестиции в иновации на фирмите, работещи в сегмента, както и желанието им да предложат най-новите здравословни продукти, познати по света или традиционно употребявани в България добавки от природен произход са основната причина за този успех. Най-големите сегменти от пазара са пробиотиците, които бележат ръст от 25%, и продуктите за грижа за ставите, които са с ръст от 19%, следват ги имуностимулантите и продуктите за уринарни инфекции. През 2014 г. най-голям ръст – 46%, имат продуктите при проблемите с простатата и за кашлица – с 40%.